piątek, 22 kwietnia 2016

6 miejsc idealnych na majówkę



Długi majowy weekend jest już coraz bardziej w zasięgu wzroku. Bierzcie więc urlopy drugiego maja i jazda zwiedzać nasz piękny kraj!



Oto 5 całkiem fajnych miejsc, które odwiedziłam w ostatnim roku i nie rozczarowałam się nimi ani trochę:

1. Babiogórski Park Narodowy i Zawoja.

Wspinaczka na Babią Górę zagwarantuje Wam niezapomniane wrażenia (KLIK) A po ciężkim dniu zrelaksujecie się w TYM zawojańskim hotelu.



2. Jastrzębia Góra i Rozewie.

Ostatnią majówkę spędziłam podziwiając nadmorskie krajobrazy i kamieniste plaże Jastrzębiej Góry (relacja z pobytu TU i TU, a przenocować możecie TU).



3. Zamek w Chęcinach. 

Okazały zamek królewski z XII i XIV wieku to jedna z atrakcji województwa świętokrzyskiego.




4. Kopalnia Soli w Wieliczce.

Kto nigdy nie był w kopalni, obowiązkowo musi zwiedzić podziemny świat Wieliczki i, tak jak ja, polizać solną ścianę.



5. Akwarium w Gdyni.

Jeśli będziecie w Trójmieście i pogoda Wam nie dopisze, polecam gdyńskie Akwarium (KLIK). Zwłaszcza, kiedy na majówkę wybieracie się z dziećmi.


6. Wadowice.

Jeśli natomiat wybieracie się na południe Polski, warto wpaść na kremówkę do Wadowic i przejść się papieskimi ścieżkami.







A jeżeli chcecie więcej pomysłów, odsyłam do TEGO WPISU z ubiegłego roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz