niedziela, 10 maja 2015

Piastowy Dwór w Jastrzębiej Górze


Wiem jak ciężko jest czasami o dobrą miejscówkę na urlopie. Jeśli wybieracie się nad Bałtyk z dziećmi, z czystym sumieniem polecam Wam pewne miejsce.


Tegoroczną majówkę spędziłam w Jastrzębiej Górze. Ruszyliśmy na podbój morza dziewięcioosobową ekipą. Część z nas przybyła tam z Olsztyna (to nasza skromna trójka), część ze Szczecina, a część z Bartoszyc. Taki rodzinny zjazd. Spotkaliśmy się w Piastowym Dworze, pensjonacie położonym na obrzeżach miejscowości. Warunki przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Strzałem w dziesiątkę okazała się sala zabaw dla dzieci, wyposażona w zabawki, stoliki z krzesełkami, mini-namiot  i inne, typowo przedszkolne akcesoria. Moje dziecko nie nudziło się dzięki temu ani minuty, a ja w wolnej chwili mogłam poczytać książkę. Na podwórku jest plac zabaw, miejsce w którym można pogrillować, zagroda z kurami, gołębnik, a także minizoo, którego szczerze mówiąc nie mieliśmy czasu dokładnie zobaczyć (mignęły mi tylko przed oczami dwa kucyki i słyszałam meczenie kóz). Zmierzam do tego, że Piastowy Dwór jest idealną bazą wypadową dla rodzin z dziećmi. Pokoje (z łazienkami i balkonem) są spore, jasne i czyste. Wyposażone są w lodówkę, telewizor, czajnik. Do tego można korzystać z kuchni, przestronnego hallu i wspomnianego kąta zabaw. Wiem jak ważny jest jest widok z okna. My nie mogliśmy narzekać. Nad morze też jest stąd stosunkowo blisko, jakieś 10 minut żwawym krokiem. Całkiem niedaleko od pensjonatu znajduje się aquapark. Ja co prawda, nie miałam przyjemności tam być, ale mój mąż tak, i mówił, że jest całkiem ok.
No i zapomniałam wspomnieć o najważniejszym, o cudownej właścicielce Piastowego Dworu, pani Kasi, która była tak życzliwa, że zadzwoniła do mnie kilka dni przed naszym przyjazdem z informacją, że u nich wieje i żeby w związku z tym zadbać o odpowiednie ubrania dla siebie i dziecka.
Cena też myślę, że była całkiem rozsądna jak na długi weekend i takie warunki.










2 komentarze:

  1. Pięknie. Przyznam szczerze, że zawsze wybieramy góry, chyba najwyższy czas to zmienić. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nawet zrozumiałe- masz bliżej:)

      Usuń