czwartek, 30 kwietnia 2015

Najlepsze momenty kwietnia



W końcu życie nabiera rozpędu po zimowym marazmie. Kwiecień- plecień zleciał mi bardzo szybko i intensywnie. Miałam klika wyjazdów, wyszalałam się na weselu i wpadłam w szał zakupów.


I tak oto każdy wiosenny dzień przynosił mi coś nowego.

1. Dałam się nabrać na primaaprilisowy żart.
2. Zakupy kosmetyczno- ubraniowe.
3. Kawa i lody w Galerii Warmińskiej.
4. Wyjazd do Torunia.


5. Święta w Toruniu.


6. Święta w Toruniu c.d.


7. Megazdrowe odżywianie.
8. Megazdrowe odżywianie c.d.
9. Załatwiłam ważną sprawę.
10. Nieoczekiwany upominek.
11. Przyjazd moich rodziców.



12. Spacer w skansenie (KLIK).


13. Szczotka Tanglee Teezer (KLIK).
14. Miły gest od kolegi z pracy, popołudniowa drzemka i dopięcie swego.
15. Moja córka zaśpiewała mi nową piosenkę.
16. Przypływ gotówki.
17. Dzień zmian.
18. Zakup dwóch sukienek.
19. Niedziela z książką.
20. Kolejne zakupy ubraniowe i nowe szpilki.
21. Farbowanie włosów.
22. Wyjazd na Podlasie.
23. Dzień na świeżym powietrzu.


24. Wesele.



25. Poprawiny.



26. Wiejski odpust.
27. Spotkanie z koleżanką na placu zabaw.
28. Nowy wpis na moim blogu (KLIK).
29. Wizyta u dawno nie widzianej koleżanki.
30. Znowu zakupy:)


Do zobaczenia w maju!

4 komentarze: