środa, 11 lutego 2015

Podaruj uśmiech


Lubicie sprawiać innym radość? Ja lubię! Nie ma to jak wywołać uśmiech na twarzy drugiego człowieka i dać mu bezinteresownie dobre słowo. Zwłaszcza w szary zimowy dzień.


W dobie szalejącego hejtu krzepiące słowa są na wagę złota. Obmyśliłam więc niecny plan. Chodzę sobie po mieście i rozkładam w miejscach publicznych karteczki z motywującymi sentencjami. Potrzebne mi były kiedyś do innych celów, a że rozpędziłam się trochę z drukowaniem i został mi ich nadmiar, postanowiłam spożytkować go w słuszny sposób. Mam nadzieję, że komuś zrobi się zwyczajnie miło, kiedy znajdzie taką karteczkę przy okienku na poczcie, na sklepowej półce czy w "Gazecie Olsztyńskiej". Mnie osobiście sprawiłoby to dużą radość, tak samo jak dużą satysfakcję daje mi podrzucanie pozytywnych zdań. Wrzucam je sąsiadom do skrzynek pocztowych (spamuję ich:)), zostawiam na szafkach w przedszkolnej szatni... To taki mój lutowy projekt obdarowywania ludzi ciepłymi myślami, dodawania skrzydeł i energii, odczarowywania zimowej, depresyjnej rzeczywistości. Nic mnie to nie kosztuje, a może sprawić, że komuś poprawi humor, pozwoli uwierzyć w siebie czy wyzwoli uczucie wdzięczności. Ktoś jest za?



5 komentarzy:

  1. Szalona, wspaniała Kobieta! :)
    Aniu, jestem "za" i chciałabym natknąć się kiedyś na Twoją karteczkę :)
    Ściskam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Niewykluczone, że znajdziesz, chociaż w Twoich rewirach dawno nie byłam:)

      Usuń
    2. Będę się mimo wszystko rozglądać ;)

      Usuń
  2. jeeej co za genialny pomysł :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.To miło, że komuś podoba się ta inicjatywa.

      Usuń