poniedziałek, 29 grudnia 2014

Rok obfitości



Rok zleciał jak z bicza strzelił. Czas na podsumowania. I plany na nowe 365 dni, które czekają na mnie za zakrętem.


Dane mi było zostać matką chrzestną, tańczyć na weselu, zwiedzać zakątki naszego pięknego kraju.  No i byłabym zapomniała, założyłam bloga:)
Uwieczniałam wartościowe chwile na zdjęciach. Skrupulatnie, dzień po dniu, odnotowywałam także W TYM KALENDARZU pozytywne wydarzenia mijających dni. Tak sobie myślę, że gdyby kiedyś mój dziennik wpadł w niepowołane ręce, nikt nie miał by powodu, by się na mnie obrazić. Jestem święcie przekonana, że nikt z moich bliskich czy znajomych nie miałby do mnie żalu, że napisałam o nim jakieś złe słowa. Dlaczego? Bo takich słów tam nie ma. Nie pisałam tam o swoich małych żalach, krótkich urazach, złych chwilach. Bo to nie miałoby sensu. Przecież już o nich nie pamiętam. Dzięki temu mam w kalendarzu rok pełen wdzięczności, niespodzianek, zachwytów, większych i mniejszych ekscytacji. Was również zachęcam do prowadzenia takich codziennych notatek. To bardzo pomaga uporządkować życie i wychwycić z codzienności to, co najlepsze.

Oto 12 ulubionych, subiektywnych momentów mijającego roku:

1. Styczeń

Bezśnieżne święta na wschodzie Polski



2. Luty

Odkrycie nowego miejsca (KLIK)


3. Marzec

Poszukiwanie wiosny w Puszczy Białowieskiej (KLIK)



4. Kwiecień

Spacer po Jezioranach (KLIK)




5. Maj

Szukanie szczęścia na wydmach (KLIK)


6. Czerwiec

Wędrówka po Górach Stołowych (KLIKKLIK)



7. Lipiec

Poznawanie roztoczańskich szlaków (KLIK)






8. Sierpień

Wycieczka do Warszawy (KLIK, KLIK)




9. Wrzesień

Korzystanie z atrakcji Olsztyna (KLIK, KLIK)




10. Październik

Ognisko nad Jeziorem (KLIK)


11. Listopad

Wizyta w Białymstoku (KLIK)


12. Grudzień 

Świąteczny pobyt na Podlasiu





Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć sobie i Wam, Drodzy Czytelnicy, takiej obfitości i pomyślności na Nowy 2015 Rok. Planujcie i zapisujcie swoje zachcianki, a na pewno uda Wam się je zrealizować.

6 komentarzy:

  1. Byle kolejny był chociaż tak samo dobry, jak ten ;-) Luty i maj - cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wyglądasz Aniu na czerwcowej fotografii :) Jak widać na fotkach powyżej - miałaś urozmaicony, bogaty w nowe doświadczenia rok :)
    A tak w ogóle to piję sobie kawkę, słucham nowej płyty Meli Koteluk i czytam Twojego bloga :) Miły wieczór po ciężkim, dłuuuugim dniu ;)
    Życzę więc realizacji zachcianek w 2015 :) I zdrówka, szczęścia oraz miłości dla Ciebie i Twojej Rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko, serdecznie dziękuje za piękne życzenia. Miło mi, że jest ktoś, kto odpoczywa przy moim blogu. Tobie również życzę samych wspaniałości, miłości i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny rok za Tobą! Oby nowy był równie dobry! :) Pozdrawiamy ciepło i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę mnóstwa powodów do radości w Nowym Roku.

      Usuń