środa, 31 grudnia 2014

Kalendarium grudnia


  

Mroźny grudzień, wiele śniegu, żyzny roczek będzie w biegu.


To już ostatni, dwunasty, post z tej serii.

1. Uznana reklamacja, nowe buty i testowanie bielizny termoaktywnej.
2. W drodze z przedszkola spotkałyśmy z K. kosa na trawniku.
3. Wieczorny spacer.


4. "Małe cuda" Cheryl Strayed.
5. Mikołajkowa paczka odebrana na poczcie.
6. Wizyta w Krainie Świętego Mikołaja (KLIK).


7. Zrobiłyśmy z córką łańcuch na choinkę.
8. Szóstka z testu z angielskiego.
9. "Powrót do Nałęczowa" Wiesławy Bancarzewskiej
10.W drodze do pracy zaskoczył nas taki widok:


11. Nowy kolor włosów.
12. Zabawa w Teatr Cieni.


13. Spacer po świątecznej starówce i lunch na mieście.


14. Goście.
15. Udane zakupy w Aurze.
16. Wieczór z teściową.
17. Kupiłam sobie ścieralny długopis- całkiem fajny wynalazek.
18. Ubieranie choinki.



19. Premia świąteczna.
20. Kotlety jaglano-kalafiorowo-ziemniaczane (przepis TU).


21. Odkryłam dwa nowe blogi o górskiej tematyce (Wieczna Tułaczka, Życie Me).
22. Wpadły mi do głowy dwa pomysły na prezent.
23. Ostatnie przedświąteczne zakupy.
24. Wigilia, Mikołaj i prezenty.
25. Dane nam było być świadkami wzruszających oświadczyn
26. Świąteczny spacer.


27. Prezent od babci.
28. 280 kilometrów ciągnących się zimowych krajobrazów.



29. Załatwiłam dwie ważne sprawy jeszcze w starym roku.
30. Całkiem nieźle poradziłam sobie w zaskakującej sytuacji.
31. Porządkowanie otoczenia przed Nowym Rokiem.

Każdy miesiąc przynosi nam dużo dobrego. Wystarczy to zauważyć i docenić.
Każdy dzień ofiarował mi kilka miłych chwil.
Kiedy się te chwile zsumuje, okazuje się, że to był całkiem MAGICZNY ROK.

2 komentarze:

  1. I oby każdy kolejny był przynajmniej tak dobry, jak ten poprzedni ;-)

    OdpowiedzUsuń