środa, 12 listopada 2014

Weekend na Podlasiu



Dłuższy weekend w listopadzie jest na wagę złota. Dla mnie osobiście był jak wygrana w totka. Czułam ostatnio tak silną  potrzebę zmiany otocznia i oderwania się od olsztyńskiej rzeczywistości, że zafundowałam sobie mały skok w bok. 


Odskocznią od codzienności był dla nas wyjazd w rodzinne strony, czyli na Podlasie. Postanowiliśmy zmodyfikować trochę naszą utartą trasę i po drodze zajechać do stolicy województwa.
Chcieliśmy pokazać naszej córce miasto, w którym przyszła na świat. Bowiem mimo sporej odległości od Olsztyna, zdecydowałam się na poród w Białymstoku. Bardzo miło wspominam pewien wrześniowy wieczór w TYM MIEJSCU. Może to dlatego mam taki sentyment do tego miasta.
W piątek zatrzymaliśmy się pod przepięknym Pałacem Branickich. Nie bez przyczyny został on nazwany Wersalem Podlasia. Pałac jest w świetnym stanie, obecnie znajduje się tam siedziba Uniwersytetu Medycznego.
Podziwianie barokowej architektury w listopadowy poranek to megaprzyjemność! Lubię to!














Tuż obok Pałacu Branickich znajduje się słynny białostocki Teatr Dramatyczny im. Aleksandra Węgierki. Miałam nawet przyjemność tam być we wczesnej podstawówce:)





Dalsza część naszego wypadu to rodzinne spotkania, wspólne posiłki, występy artystyczne K. przed dziadkami i pradziadkami, książki i oglądanie boksu.
 Poza tym:
- mama czekała na nas z zupą pomidorową i plackami ziemniaczanymi,
- odwiedziłam swoje dwie bratanice (jedna z nich jest moją chrześniaczką),
- dorobiłam się zdjęcia w rumuńskiej terenówce,
- zażywałam masażu na krześle z matą masującą popijając kawkę w ulubionym kubku,
- odwiedziłam swoich dziadków,
- dostaliśmy orzechy włoskie i jabłka.






Tego mi było trzeba. Może jakoś dotrwam do świąt:)

4 komentarze:

  1. oj ciągnie Cie do domu, ciągnie . . . :)
    zdjęcie rzeczywiście super :) może kiedyś wydasz jakiś album ze zdjęciami z Pdlasia na przykład

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ciągnie raz na jakiś czas.
      Co do albumu, to dobry pomysł, Ewo:)

      Usuń