środa, 1 października 2014

Kalendarium września



Kiedy wrzesień, to już jesień, wtedy jabłek pełna kieszeń.


Oj tak, jabłek ci u nas dostatek. A do tego innych jesiennych skarbów, o których pisałam TU i TU. W moich wspomnieniach wrzesień pozostał słoneczny, energiczny i mistyczny.

1. Moje dziecko rozpoczęło rok przedszkolny w czterolatkach!
2. Herbata u koleżanki.
3. Udało mi się zarejestrować do okulisty... na koniec października.
4. Załatwianie spraw na mieście.


5. Mąż sprezentował mi wymarzoną szczotkę z włosiem dzika.


6. Przyjazd moich rodziców.


7. Park Centralny i Narodowe Czytanie, o którym pisałam TU.
8. Czytałam "W dżungli zdrowia" Beaty Pawlikowskiej.


9. Spacer z mamą i córką.


10. Urodziny Mamy. Kawa, ciastko i kwiaty.



11. Popołudniowa podróż na Podlasie.


12. Tort urodzinowy naszej czterolatki!


13. W dniu urodzin mojego dziecka zostałam matką chrzestną!



14. Zrywałam cytryniec chiński.


15. Czytałam "Zaklinacza czasu" Mitcha Alboma.
16. Zapisałam się do szkoły językowej na angielski.
17. Zrobiłam dobry uczynek.
18. Plac zabaw i lektura.





19. Premia i prezent.
20. Wystawa interaktywna w Parku Naukowo-Technologicznym.


21. Mecz w Ramsowie.



22. Założyłam zeszyt, w którym notuję, co jem.
23. Dostałam 4 komplementy:)
24. Zaopatrzyłam się w spirulinę.



25. Gotowałam przez trzy godziny i oglądałam YT.
26. Noc Naukowców i koncert zespołu Binge.


27. Domowe rozmemłanie:)


28. Wyjście do kina na "Pszczółkę Maję".




29. "Trening szczęścia" Beaty Pawlikowskiej.
30. Zbieranie jesiennych liści.


Mam nadzieję, że w październiku doświadczę równie dużo nowych i przyjemnych rzeczy!

4 komentarze:

  1. Aniu, superowy wrzesień, pełen fajnych wydarzeń i uroczystości.
    Sto lat dla Mamy i K. :) Córeczkę masz prześwietną, ale zawsze to piszę :) Ciekawe, czy ja się kiedyś dorobię takiego Skarbu? :) Mała miała ekstra tort, można wiedzieć skąd? Chyba, że Ty masz takie zdolności?
    A książka, co to za gatunek? Polecasz?
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, dziękuję, dziękuję.
    Taaaa.... Ja i tort:) Takie zdolności ma znajoma teściowej.
    Skarbu na pewno się dorobisz i to może nawet kilku sztuk!
    Książka śmieszna, o kobiecie, która chciała zabić męża...

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno doświadczysz tyle samo dobrego w październiku :) jak tak człowiek wszystko spisze to się okazuje się dużo się dzieje małych, fajnych rzeczy, a my je jakoś przegapiamy ;(
    Masz fajną córeczkę :) To Ty na zdjęciu z mamą?? No to chyba Twoje życie jeszcze się nie zaczęło ...;) Ty po trzydziestce ...? Coś nie chce mi się wierzyć ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi to słyszeć, ale niestety licznik bije:)
    Choć przyznam szczerze, że czasami czuję się na jakieś 20 lat:)
    Dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń