piątek, 1 sierpnia 2014

Kalendarium lipca

Lipcowe upały, wrzesień doskonały.


Kolejny post podsumowujący miesiąc, w którym akcentuję najmilsze wydarzenie/a dnia.

1. Wizyta u kosmetyczki.
2. Zakup nebulizatora- sprytnego urządzenia na wszelkie kaszle i katary. Nebulizacja potrafi zdziałać cuda!
3. Zaopatrzyłam się w syrop z mniszka lekarskiego i syrop klonowy.
4. Wizyta koleżanki z córkami.
5. Wyspa Sobieszewska (KLIK) i Nowa Holandia (KLIK).



6. Niedzielna wycieczka autobusowa.


7. Wrzuciłam na bloga pierwszy post z serii "Moje 10 minut" (KLIK).
8. Chwila wytchnienia nad Jeziorem Skanda.



9. Popołudniowy relaks nad Jeziorem Bartąskim w Bartążku.



10. Oglądałam "Dynastię":) Podziwiałam stroje z epoki:)
11. Minizakupy kosmetyczne.
12. Deszczowa wycieczka.


13. Spacer z koleżanką.
14. Urodziła się moja druga bratanica! Podarowałam jej takie piękne rękodzieło od utalentowanej KOLORowanki.


15. Eksperyment z granatem.


16. Rodzinne wyjście na plac zabaw.


17. Nowa sukienka.



18. Rozpoczęcie dziewięciodniowego urlopu.



19. Haftowałam na huśtawce:)


20. Rezerwat Żubrów i Miejsce Mocy.



21. Herbarium w miejscowości Gruszki.


22. Lublin (KLIK) i szlaki Roztocza (KLIK).




23. Poranek w Kazimierzu nad Wisłą.


24. Manicure hybrydowy.
25. Wesele roku! Super zabawa!


26. Dzień w plenerze.


27. Podróż przez Podlasie, Mazowsze, Mazury ...na Warmińską Ziemię.
28. Spacer z moją milusińską.




29. Lajtowe danie obiadowe.
30. Plażing nad Jeziorem Kortowskim.




31.Miła rozmowa telefoniczna.

Lipiec dobiegł końca. Życzę sobie równie udanego sierpnia.

Inne podsumowania miesiąca:

KALENDARIUM STYCZNIA
KALENDARIUM LUTEGO
KALENDARIUM MARCA
KALENDARIUM KWIETNIA
KALENDARIUM MAJA
KALENDARIUM CZERWCA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz