sobota, 16 sierpnia 2014

Idziemy do ZOO


Ze wszystkich rozrywek tego świata moje dziecko najbardziej lubi wyjścia do zoo, minizoo, rezerwatów i innych miejsc, w których można spotkać zwierzęta. 


W ogrodzie zoologicznym  z prawdziwego zdarzenia byliśmy całą rodziną dwa razy. Raz w Gdańsku, gdy K. miała dwa latka i raz w Warszawie, w ostatni piątek.
Warszawskie zoo na ul. Ratuszowej 1 czynne jest od 9.00. Dobrze, że przyjechaliśmy odpowiednio wcześnie, bo po 12.00, kiedy już wyjeżdżaliśmy, kolejka do kas była większa niż można się było spodziewać. Na szczęście, jest możliwość zarezerwowania biletów online, więc jeżeli ktoś się wybiera do zoo później niż o 10.00, szczerze polecam taką opcję. Koszt biletów rodzinnych to 50 zł  (2+1), lub 60 zł (2+2). Na terenie obiektu znajduje się szeroko rozwinięta sieć gastronomiczna, więc z głodu na pewno nikt nie umrze.




















Jak pisałam wcześniej, dwa lata temu, na drugie urodziny naszej pociechy postanowiliśmy zabrać ją do oliwskiego zoo. Uważaliśmy wtedy, że to najlepszy prezent urodzinowy, jaki możemy sprawić naszemu dziecku. I miałam tę niezmąconą pewność do zeszłego tygodnia, kiedy to zapytawszy K., jakie zwierzę najbardziej jej się podobało w zoo, usłyszałam: szczury:)
Mnie osobiście Ogród Zoologiczny w Gdańsku bardzo przypadł do gustu. Gdyby ktoś zapytał mnie, czy wolę zoo warszawskie czy oliwskie, nie umiałabym wybrać. I w jednym, i w drugim jest coś fascynującego.
Oto kilka fotek z Oliwy:










Reasumując, wyprawy do zoo to kilka godzin dobrej zabawy, nauki i wspólnie spędzonego czasu.
Aby dobrze przygotować się na takie wyjście, polecam piosenkę:


4 komentarze:

  1. Twoje wpisy przecierają mi szlaki :) po Twojej, po Waszej ostatniej wycieczce do Nowej Holandii też zabrałam tam moich chłopaków i nie żałujemy :) teraz może odwiedzimy warszawskie zoo :) a wracając do przecierania szlaków, sprawdź to : http://www.juraparksolec.pl/ - znalazłam wydaje się być ciekawie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może w końcu i my wybierzemy się do Warszawy? bardzo przekonuje mnie ZOO, widzę, ze dużo różnorodnych zwierzaków. W Poznaniu są ale jednak nieco mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam, ja za to nigdy nie byłam w Poznaniu.

    OdpowiedzUsuń