niedziela, 1 czerwca 2014

Kalendarium maja



Gdy kukułka kuka w maju, spodziewaj się urodzaju.


Kolejne podsumowanie miesiąca. Tradycyjnie wymieniam tu największe przyjemności, które mi się przydarzyły w danym dniu.

1. Odkryłam nowy kanał na YT- MrOlimpia18. Wesołe filmiki fajnej dziewczyny.
2. Wycieczka do Łeby, o której pisałam TU i TU.



3. Zjadłam pysznego, chrupiącego gofra na Skwerze Kościuszki w Gdyni (KLIK).


4. Delektowaliśmy się malinami i borówkami.



5. Kupiłam nowy lakier do paznokci.


6. Zaprowadziłam moją córkę na pierwszą lekcję baletu.
7. Czytałam nowo odkrytego bloga (PROSTY BLOG).
8. Byłyśmy z K. u fotografa.
9. Zjadłam najlepszego kebaba w mieście.
10. Spotkanie dwóch mamusiek na placu zabaw.



11. Kontroler w autobusie, którym jechałam, życzył każdemu pasażerowi miłego dnia:)
12. W nasze progi zawitała teściowa.
13. Zamówiłam u teściowej kopytka na obiad.
14. Goście.
15. Prowadziłam samochód w godzinach szczytu i całkiem dobrze sobie poradziłam.
16. Mąż uraczył mnie masażem.
17. Noc Muzeów (KLIK).
18. Spacer po arboretum w Kudypach (KLIK).


19. Rozmawiałam z mamą przez telefon.
20. Zrobiłam na obiad kalafiora na parze.


21. Zmusiłam się do pójścia na angielski, a w nagrodę kupiłam sobie sorbet malinowy.
22. Wciągnął mnie blog Life Manager-ka. Polecam.
23. Znalazłam cudowny sposób na ból głowy (KLIK).


24. Adrenalina na wesołym miasteczku.
25. Poszliśmy całą rodziną do urn. Moja kandydatka weszła do Europarlamentu.
26. Odniosłam mały sukces wychowawczy (kolejny krok do przodu).
27. Przyrządziłam na obiad szparagi na parze z jajkiem sadzonym i koperkiem.
28. Kupiłam chleb Kopernika z kminkiem.
29. Skorzystaliśmy z konsultacji logopedycznej.
30. Piątkowy spacer z córką.


31. Popołudnie w Gietrzwałdzie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz