czwartek, 1 maja 2014

Kalendarium kwietnia


Kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata.



Na szczęście kwiecień w tym roku nie przyniósł zimy. Było za to wiosennie, słonecznie i świątecznie.

1. Spotkałam się z koleżanką, z którą wcześniej pracowałam.
2. Zrobiłam expresowe zakupy w C&A. Zakup t-shirtu i szortów zajął mi jedyne 10 minut!
3. Przygotowałam wykwintny obiad z okazji urodzin C.
4. Urządziłam sobie domowe spa.


5. Byłam w teatrze, o czy pisałam W TYM POŚCIE.


6. Zaliczyłam pierwszą wiosenną przejażdżkę rowerem. Przejechałam 20 kilometrów.
7. Zobaczyłam na ulicy kominiarza i złapałam się za guzik:)
8. Jadłam kanapki z samodzielnie wykonaną pastą z białej fasoli.
9. Zaliczyłam półgodzinny marsz przez miasto z koleżanką.
10. W Dzień Służby Zdrowia pewien kot, dzięki mojej interwencji, został zawieziony do weterynarza.


11. Czytałam książkę "Zakopane odkopane", o czym pisałam TU i TU.
12. Mam nową ceramiczną obieraczkę do warzyw. Teraz obieranie marchewek to czysta przyjemność.
13. Dostałam od męża żółte tulipany.


14. Moje urodziny. Prezenty i urodzinowy obiad na mieście.
15. Moja córka zaśpiewała mi nową piosenkę: Maszeruje wiosna, w ręku trzyma kwiat....
16. Zostałam dresiarą. Weszłam w posiadanie wygodnych niebieskich spodni dresowych.
17. Znalazłam 10 groszy na szczęście.
18. Zamówiłyśmy sobie z dziewczynami  z pracy pizzę z małżami i krewetkami.
19. Wielka Sobota.  Zagościliśmy znów w HOTELIKU POD TUJAMI.


20. Wielkanocne rodzinne spotkania.
21. Wypiliśmy pyszną kawę z rodzicami.


22. Pomalowałam paznokcie na niebiesko i zielono.
23. Byłam na spotkaniu autorskim z Hanną Bakułą.
24. Moja córka z entuzjazmem poszła do dentysty.
25. Wpadłam w szał sprzątania. Perfekcyjna Pani Domu może do mnie śmiało wpadać na test białej rękawiczki.
26. Świetna zabawa w wesołym miasteczku.



27. Krajoznawcza wycieczka po Jezioranach.


28. Byliśmy całą rodziną na przepysznych lodach w Starym Ratuszu.
29. Ściągnęłam na telefon aplikację ENDOMONDO i testowałam ją na marszobiegu.
30. Spróbowałam w końcu bubble tea. Pozdrawiam moją bąbelkową ekipę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz