sobota, 5 kwietnia 2014

Zielono mi

Uwielbiam bujną, soczystą zieleń. Uwielbiam, gdy wiosna wybucha zielenią. Wraz z wiosną i ja budzę się do życia, mam chęć do działania. Chce mi się chcieć. Nie bez powodu kolor zielony nazywany jest kolorem nadziei.


Kontakt z przyrodą jest najlepszy na wszystkie smutki i smuteczki. Czyż nie jest przyjemnie czytać książkę leżąc na trawie? Obserwować pierwsze jasnozielone listki? Podziwiać ogrody i sady w pełnym rozkwicie?
Przed nami jakieś pół roku ciepłych dni. Wykorzystajmy tę możliwość ładowania  akumulatorów na łonie natury. Naenergetyzujmy się pozytywnie. Niech zieleń będzie z nami!














3 komentarze:

  1. "Wiosna, wiosna ach to ty... jak w tekście piosenki Marka Grechuty. Wszyscy chyba tęsknimy za tą piękną porą roku. Budzi się wtedy nadzieja, życie, plany. Patrząc na zdjęcia wyżej zamieszczone życie nabiera barw, znika smutek i pesymizm. A rodzi się chęć działania i optymizm. Tak trzymać ! wspaniale Panna Marple :) "NIECH ZIELEŃ BĘDZIE Z NAMI" :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A znasz taką piosenkę "Jeszcze w zielone gramy?"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, przypomina mi się też cudowny koncert w Opolu 1997 roku poświęcony A. Osieckiej. I piękne wykonanie "Jeszcze w zielone gramy" Magdy Umer naszej wspaniałej artystki :)

      Usuń