wtorek, 1 kwietnia 2014

Kalendarium marca



A po lutym marzec spieszy, koniec zimy wszystkich cieszy.



Mówią też, że w marcu jak w garncu. Coś w tym jest. Mój marzec to był misz-masz rozmaitości. Było rodzinnie, książkowo, kulinarnie, trochę teatralnie, a przede wszystkim ...blogersko:)


1. Zwiedziliśmy nasze olsztyńskie Muzeum Przyrody, byliśmy na pizzy i rozpoczęłam bieganie.


2. Czytałam "Jesteś cudem".
3. Zrobiłam sobie badanie poziomu magnezu, wapnia i potasu.
4.Widziałam piękny wschód słońca.
5.Wysłałam teściowej sms-a z okazji Dnia Teściowej.
6. Po joggingu stałam sobie na balkonie z kubkiem zaparzonej pokrzywy w ręku i odpoczywałam.
7. Zrobiłam na obiad bardzo dobre i szybkie spaghetti bolognese.
8. Moi rodzice nas odwiedzili i przywieźli mi rower, spacerowaliśmy nad Jeziorem Kielarskim.


 9. Czytałam trzy książki naraz.
10. Byłam na krupniku w Green Way'u, a potem na angielskim.
11. PITy są rozliczone, dziecięcy rowerek wyciągnięty z piwnicy, a pod blokami rosną przebiśniegi.


12. Dziś stuknęło 9 lat mojej znajomości z C., z tej okazji snuliśmy razem plany podróżnicze.


13. Byłyśmy z K. u dentysty.
14. Biegło mi się lekko i cudownie.


15. Upiekłam ciasto, zrobiłam 40 przysiadów, olejowałam włosy.
16. Byłyśmy z K. na dniu otwartym w przedszkolu Happy Kids. Zrobiłam na obiad zapiekankę ziemniaczano- szpinakową i galaretkę z żelkami na deser.




17. Kupiłam sobie czarny plecak.
18. Zawitała do nas grypa. Byłam w teatrze na "Danucie W." z Jandą w roli głównej.


19. Dostałam premię.
20. Powitałam astronomiczną wiosnę na joggingu.
21. Zaliczyłam fryzjera.
22. Byłam na spotkaniu olsztyńskich blogerek w Cafe L'art de Vivre.


23. Kupiłam trampki.


24. Dostałam dwa komplementy.
25. Trafiłam do przesympatycznego pana okulisty.
26. Wstapiłam na małe zakupy do H&M.
27. Czytałam K. wiersze przed snem.


28. Wyjechaliśmy na Podlasie, po drodze mijaliśmy setki bocianich gniazd.




29. Dostaliśmy zaproszenie na ślub.
30. Złożyliśmy kilka szybkich wizyt.
31. Miałam owocny poniedziałek w pracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz