wtorek, 11 marca 2014

3 kroki z TianDe

 

Dostałam ostatnio w prezencie od mamy zestaw do pielęgnacji skóry dłoni  Jedwabna Doskonałość z firmy TianDe. Zazwyczaj jestem otwarta na różnego typu nowości kosmetyczne, ale też nie nastawiam się na jakieś nadzwyczajne rezultaty. Tym razem powiedziałam WOW!


W skład zestawu wchodzą trzy tubki specyfików. Produkty te są w 100% naturalne (m.in. proteiny jedwabiu, kolagen, ekstrakt z bergamotki, alantoina, mleko kozie).

Cały zabieg przebiega w trzech krokach.

1 krok: Peeling enzymatyczny, który złuszcza stary naskórek. Nakładamy na dłonie kroplę żelu i wcieramy do sucha. Pojawią się szare farfocle, ale to normalne.

2 krok: Też peeling, ale tym razem za pomocą soli. Masujemy dłonie przez jakieś 2 minuty, następnie zmywamy pod bieżącą wodą i wycieramy ręcznikiem.

3 krok: Nakładamy krem. Dla wzmocnienia efektu można nałożyć silikonowe rękawiczki.

Cena: 83 zł. Fakt, może odstraszać, ale zważywszy na to, że taki zabieg wykonuje się raz w tygodniu, myślę, że produkt jest wydajny. U kosmetyczki zapłacilibyśmy niewiele mniej.

Efekt: Jestem megazadowolona. Tego się nie da opisać, to trzeba przeżyć. Zapraszam do przetestowania.
Myślę, że mężczyźni również będą usatysfakcjonowani. Moi dwaj mężczyźni (mąż i tato) byli zadowoleni:)
Polecam każdemu, efekt jest naprawdę spektakularny. Moje dłonie były doskonale nawilżone i aksamitne. Gładkość i lekkość odczuwałam jeszcze następnego dnia.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz