sobota, 8 lutego 2014

Olsztyn Kocham





Mieszkam w stolicy Warmii i Mazur od 2001 roku, czyli aż lub tylko 13 lat.


Nie mam tu rodziny, korzeni....Przyjechałam do Olsztyna na studia i zostałam.
Co mnie trzyma w tym mieście? Nie wiem:) Praca? Garstka znajomych? Przyzwyczajenie?
Nie wykluczam w przyszłości przeprowadzki do innego miasta, ale póki co Olsztyn kocham.
Za co? Oto kilka z wielu miejsc, w których lubię bywać:


Jezioro Długie

Jezioro Krzywe


Jezioro Skanda


Skanda wiosną


Nad Długim


Park nad Łyną

Widok z Muzeum Zamkowego
                                   

Stare Miasto



Park  im.Kusocińskiego


Most Kolejowy

Teatr Lalek



Most na Jeziorze Długim


Molo na Jeziorze Krzywym

Most na Łynie



Planetarium

Fontanna "Symfonia Ptaków"
Świąteczna starówka

Na dziedzińcu zamkowym
Starówka



Mury za Starym Miastem
Kościół Garnizonowy
Stary Ratusz
Leda z  łabędziem

Planetarium



Jest jeszcze Teatr im. Stefana Jaracza, kino, Kortowo, park w Jakubowie, Muzeum Przyrody, obserwatorium, w którym jeszcze nie byłam... I wiele innych ciekawych miejsc. Także jest co robić w tej naszej małej Ameryce.

4 komentarze:

  1. ile ciekawych miejsc do zobaczenia . . . oj Olsztyn Kocham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byle do wiosny, wtedy będzie można poszaleć:)

      Usuń
  2. Na Twoich zdjęciach Olsztyn wygląda wesoło i radośnie :) Wczoraj byłam 1-wszy raz w Planetarium - całkiem ciekawa miejscówka:)
    Pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam tylko raz, ze 3 lata temu. Czas to powtórzyć.

      Usuń