sobota, 8 lutego 2014

Nic nie robić, nie mieć zmartwień...


Bo w każdym z nas jest dziecka ślad, małe szczęścia i ich świat.



Lubię te momenty beztroski i totalnego luzu, kiedy nie muszę być taka "ą, ę", kiedy mogę cieszyć się chwilą.
Robię wtedy wszystko, na co mam ochotę. Zapominam, że mam 31 lat. Może i niektóre moje zachowania są postrzegane jako infantylne, ale tak chyba mogą pomyśleć tylko śmiertelnie poważni ludzie bez krzty wyobraźni, do których, na szczęście, ja się nie zaliczam.
Jak dobrze, że  mam coś na swoje usprawiedliwienie.
Mając dziecko można bezkarnie korzystać z placu zabaw, czytać "Muminki", lepić bałwana czy jeździć na rolkach. Można chodzić do zoo, cyrku, wesołego miasteczka.

Lubimy Myszkę Minnie

Fajnie jest przenieść się w bajkowy świat

W swoim żywiole

Harce na łące

Jesień nie musi być szara
Wesołe miasteczko

Na jabłoni



Wspomnienie z dzieciństwa


Huśtamy się

:)

Z innych niepoważnych zachowań uwielbiam zjeżdżać na basenowej zjeżdżalni, a jednym z moich infantylnych marzeń są skoki na trampolinie ogrodowej:)
Brakuje tu jeszcze zdjęcia z watą cukrową na patyku. Niestety, jeszcze takowego nie posiadam, ale wszystko przede mną.


I'm happy!
                       

7 komentarzy:

  1. miło popatrzeć na szczęśliwych ludzi . . . czekamy na fotkę z watą cukrową i oczywiście pisz dalej uwielbiam czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może razem się na watę wybierzemy?

      Usuń
    2. Panna Marple i jej wpisy napawają mnie pozytywną energią i chęcią działania. Pisz moja droga pisz i dawaj ludziom radośc :)

      Usuń
    3. Miło mi to czytać, Panie Joshu:)

      Usuń
    4. Cała przyjemność po mojej stronie :) Panno Marple :)

      Usuń
  2. Ja także mam w sobie wiele z dziecka:) Nie wstydzę się tego - ba!, uważam, że to jedna z moich fajniejszych cech ;) Mam nadzieję, że to się nigdy nie zmieni, nawet jak będę 80-latką ;) A jak patrzę na moje Babcie, to szczerze w to wierzę ;)
    Twoje fotki bardzo pozytywne! :)
    Pozdrawiam i przesyłam piosenkę, ze specjalną dedykacją dla Ciebie;) :

    http://www.youtube.com/watch?v=y6Sxv-sUYtM

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki:) Powinno być więcej takich kawałków.

    OdpowiedzUsuń