wtorek, 18 lutego 2014

Akcja regeneracja

Słabe włosy i paznokcie są moją zmorą odkąd pamiętam. Walczę z tym z mniejszym lub większym zaangażowaniem i systematycznością, dlatego też i efekty zazwyczaj były takie sobie. 


Teraz, gdy zgromadziłam już odpowiedni asortyment produktów i zasięgnęłam opinii specjalistów, zabieram się do dzieła! Z tego miejsca pozdrawiam Ilonkę, która poleciła mi Regenerum do paznokci i olejek łopianowy do skóry głowy.
Właśnie byłam u fryzjera na podcięciu zniszczonych końcówek, więc jest to odpowiedni moment, by zabrać się do dzieła.
Postanowiłam, że przez najbliższy czas (do wyczerpania zapasów lub dłużej)  zajmę się na poważnie swoimi włosami i paznokciami, czyli:

1. Będę stosowała co najmniej 3 razy dziennie na paznokcie odżywkę Regenerum z olejami roślinnymi (koszt: ok. 17 zł w aptece). Głośno o niej ostatnio w reklamach.

.

2. Co 2 dni będę olejowała włosy podgrzanymi w mikrofali olejami:
  • rycynowym (koszt: 4 zł w aptece)- na końcówki włosów i skórę głowy 
  • łopianowym Green Pharmacy (koszt: ok.8 zł w Rossmannie) - tylko na skórę głowy
  • zwykłą oliwą z oliwek-na całe włosy
Mieszankę olejów zostawię na włosach na min. 2 godziny lub czasami na całą noc.



    3. Będę piła dwie herbatki pokrzywowe dziennie. Są do nabycia w Rossmannie, a ostatnio była też                promocja w Biedronce (1, 59 zł).

                                                                                                
  4. Codziennie będę łykała tabletkę z wyciągiem ze skrzypu polnego i pokrzywy z witaminami i minerałami (co prawda nie jestem zwolenniczką takich suplementów diety, ale skoro mam gdzieś na dnie szuflady zachomikowany taki specyfik, to po co ma się zmarnować?).


Także czas start. Do wiosny muszę mieć mocne paznokcie i lśniące włosy.

2 komentarze:

  1. To ja trzymam kciuki! :) Mam nadzieję, że produkty się sprawdzą.
    Dziękuję za pozdrowienia i Tobie także je przesyłam :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie nie jest źle,mam nadzieję, że na efekty nie będę musiała długo czekać.

    OdpowiedzUsuń