piątek, 31 stycznia 2014

Podróżować jest bosko!


Cudze chwalicie, swego nie znacie...


W zeszłym roku udało mi się zobaczyć kilka interesujących miejsc w naszym pięknym kraju. Naprawdę, uważam, że Polska ma świetne warunki geograficzne i nigdy nie narzekałam, że właśnie w tym kraju (i to w dodatku w Polsce B) przyszło mi żyć.
Mamy i morze (calutkie wybrzeże) i góry rozciągnięte wzdłuż całej południowej granicy. Małe i większe. Tatry, Karkonosze, Sudety, Bieszczady, Pieniny i Świętokrzyskie nawet. Do koloru,do wyboru. Piękne lasy,dziewicze puszcze, że o jeziorach nie wspomnę. Pola malowane zbożem rozmaitem, wyzłacane pszenicą, posrebrzane żytem. Ba, nawet pustynię mamy!
Pod względem zabytków też nie jesteśmy jacyś ostatni. Co krok, to jakiś zamek czy ruiny.
Kraków, Poznań, Wrocław...
I Wawa nasza niebrzydka:)
I te wszystkie inne mieściny i wsie zabite dechami. Wszędzie coś się znajdzie.
W skrócie mówiąc, jest co zwiedzać.


Zamek w Niedzicy


Maczuga Herkulesa

Nasze piękne Tatry

Morskie Oko



Giewont

Mikołajki


Zamek Golub-Dobrzyń

Toruń


Władysławowo

Wody Bałtyku

Mikołajki

Kaplica na Wodzie w Dolinie Prądnika

Morza szum

Jantar


Warszawa

Plac Zamkowy

Warszawa

Łazienki Królewskie


Ciekawe, czym w tym roku zaskoczy mnie nasza kraina mlekiem i miodem płynąca.

3 komentarze:

  1. Ale widoki :) Z chęcią wybrałabym się w góry, nawet zaraz :) Poza tym uwielbiam Mikołajki :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tęsknię za górami a do lata jeszcze daleko. Może masz jakieś swoje miejsca w Polsce,które polecasz? Może jakiś post na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ciężko byłoby z tym postem :) Ostatnio to tylko praca praktycznie ... Strasznie podobał mi się Wrocław, Toruń i Poznań natomiast rozczarowały. Lubię właśnie Mikołajki i Ełk. Nigdy nie byłam w Kazimierzu, a bardzo bym chciała :)

      Usuń